ångest

Tjeanre, om 10 min börjar jerseyshore, jag vet inte om ja ska kolla, vi får se, har ju typ missat dom senaste 3 avsnitten ....^^
Imorgon är det måndag, jag vill inte till skolan, har ju musik prov och sen så måste jag redovisa om min prao, och jag har ingen aning om va ja ska säga,, och sen så kan ja inget av dom musiken som man ska kunna till provet, kommer nog bli ett av de failigaste.

Jag ska kanske träffa Linda, vi får se, och isåfall ska vi typ shoppa, måste bara köpa sommarkläder nu, inget annat !!!!
sen måste jag också köpa hårfärg, och börja ta hand om mina saker bättre, tappade nog min mobil typ 5 gånger igår, inte bra. Måste börja plugga bättre, till dom sista betygen för åttan...

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0