Bloggning

Hejhej bloggen.
Efter två dagarn "bloggpaus" e jag tebaka ;)

Men somsagt sov jag över hos Linda i fredas o vi träffade folk o hängde, sen typ åkte vi hem o flumma o så. Igår så började vi dagen med att göra Lindas hemkunskap läxa (ungersk gulash) som frukost/luch, sen va vi hos Linda, fixade oss te kvällen för vi skulle te Julias fest, de va najsigt :) hon fyllde ju år, grattis i efterskott gumman <3 !!!
Dom hade kräftskiva o sånt dära.

Idag har jag inte gjort nått, varit ute o kastat bort gamla saker te vinden som vi inte behövde osv.,.. imorgn ere skola, 08.15 te 16.00 jag dör !


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0