Färg

Hahhahaha, låt inte Linda färga erat hår, hahaha, förra gåången när hon fäga mitt hår (inte igår då) så fick jag en såkallad "negerfinger" ta inte illa upp!

och det såg skit fult ut, alla kollade på den o de va pinsamt, fick gå runt med den i typ 3-4 dagar -.-

Men igår hände de inte, för ja ville inte ta i flaskar där färgen va, haha, de gjorde ja ju förra gången eftersom hon inte hade någonstans attt lägga flaskan..
Iallafall, färgade håret med Hebrashine tror jag att de hette och de blev fint, lite mörkt dock. ska ha lite ljusare nyans :)


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0