Godmorgon

Godmorgon allesammans !

Idag ska jag träffa Linda klockan 1 och vi ska dra och sola solarium och sen vet jag inte vad vi ska göra? Iallafall, ska setta in en outfit bild, OMG ja har blivit bättre på de ;)
Igår gjorde ja typ inge, va i grönan me syrran lite, dom bygger om där, höhö, undra vilken ny grejj dom ska bygga, liksom, de e där lilla frittfall och blåa tråget  va.....

HAhaha, just nu sitter ja o lyssnar på gamla bandspel då min lillasyster Disa va helt  nyfödd, (nu e hon 6 år) aa, gud vilken bebisröst man hade 6 år tebaka, då va ja typ 8 :P


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0