sjuk :(

Hejhej.

Igår efter skolan så drog jag och träffade Linda och shoppade lite med henne, bilder på det jag har köpt kommer senare.

Sen efter att jag kom hem så kände jag mej riktigt dålig och typ somnade direkt när jag kom te sängen, och sen efter ett tag vaknade jag med feber, ont i halsen och täpp i näsan.. Typiskt, just när man har börja skolan och allt, haha.
Nu sitter jag här och försöker skriva ett inlägg på ett bra sätt, men de e svårt, e typ skit varm, händerna väger 100 kg, och samtidigt som jag e varm så e jag kall och så typ darrar ja? Ajja, de e inte kul iallafall  :(
När jag vaknade på morgonen trodde jag att de va vinter och soligt, (jag älskar dom dagarna de e snö, soligt och att de knastrar under fötterna när man går på snön) eftersom jag hade den känslan, jag saknar dom dagarna, haha :)

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0