SKOLAN

Idag var jag i skolan, första riktiga dagen, (blev ju sjuk förra veckan så hann inte vara med i alla utfkykter vi gjorde, verkade endå vara tråk...) Vi började 08.15 och slutade 16.00 :O OMG, kommer alltid vara trött på måndagar, vi har typ 10 lektioner -.-
Men iallafall efter skolan så drog ja te zinken o te något berg o träffade kompisar, dom hade vp o allt där.. sen typ hängde jag där ett tag och sen drog jag hem.

Imorgon har vi sovmorgon (Y)  vi har de två gånger i veckan ! :)



ignorera mitt cpöga..

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0