tidig morgon

godmorgon, varför jag vaknar så tidigt är att min vilda kom in och frågade om jag sov och sen kröp hon breve mej och sa att hon också va trött, sött va?

Igår var jag ju i ung-08 me Linda. Eller först träffade jag Sigrid 12 och pratade ut om saker och ting, sen träffade jag Julia och sen kom Linda också. Vi hängde i UNG-08 men de va tråk så gick vi o åt glass i dönken och sen drog vi tebaka, men sen va Julia tvungen att gå så hon drog o ja o Linda stanna kvar. Sen träffade vi lite folk, och sen gick vi och dansade..
Tog inga bilder igår,  så ni får inga, haha ;)

nu ska jag äta frulle och börja fixa mej, så ni kan lyssna på den här låten undertiden jag inte bloggar :


Kommentarer
Postat av: jossan

waka waka!!!!!! <33333

2010-08-14 @ 23:14:10

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0