Dag 01 vem är jag?

Jag heter Ida Linnea Ahlström och föddes den 21 januari 1996 (21-01-96). Tänkte skriva lite kort om mej själv. Jag kan börja me o säga hur ja ser ut in tha real world. Jag e lång o väger lagom. 175 cm o 56-59 kg. skostorleken på mina skor brukar oftast vara 39-40. Jag är smal. liksom lagom, inte anorexia smal o ja trivs me de. Mitt hår är brunt o mina ögon är gröna. Egentligen är min riktiga hårfärg mörkblond typ, men ja tycker inte att den hårfärgen är så fiin... jag är inte nöjd med mina ögonbryn, tycker att dom är för ljusa o för korta. Försöker att få dom o växa ut med dom verkar inte vilja de, retas helt i onödan, och så måste ja färga dom elr använda ögonbrynspenna för att dom ska vara mörka. Tycker att ja har väldigt långa ögonfransar, men de kasnke bara e jag som tycker de??
Men nu till mitt inre.
Jag är egentligen en ganska snäll o rolig person, men ja brukar vaara lite småkaxig.. haha, min dåliga vana XD jag gillar inte att se folk ledsna, de får mej bara på dåligt humör. Så även om ja e sur o sånt så brukar jag inte visa de offentligt, e väldigt dålig på sånt :p men man måste ju utrycka sina känslorr, så måste bli bättre på de...

haha, de va lite om mej :P

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0