Dag 02 min familj

Nu tänkte ja skriva lite om min familj. Jag har en ganska stor familj eftersom mina föreldrar e skilda. Vänta ska man ta me släkt o allt? de tillhör ju familjen.... men iafall, ska skriva om "kärn"familjen.
Vi börjar me hos pappa. Där har jag  min pappa, jag vet inte hur gammal han e, men han e runt 42-43... Sen har vi dom två pluttisarna isabell och milo, jag har inte träffat dom i 3 månader :o saknar dom enormt mkt! Isabell är 6 år och Milo är 4, dom bor i nacka också om de e någon som undrar :p.  Sen har vi mammas familj. vi bor här i vasastan. Jag tror att mamma e typ 40. Sen  har ja 3 syskon hära.. Vi börjar me min helsyster Hanna, hon blir 13 år den 16 januari. Sen har vi Disa o Vilda. Disa är 6 år och vilda är 3 år.  Hahah, Isabell, Milo, Disa och Vilda är mina halvsyskon.
För dom som undrar har ja 4 systrar och 1 brooorr.

De va väl om min familj XD nu ska jag gå o fixa mej o äta frukost :p

min bror Milo, bilderna e tagna för typ 2-3 år sen


Hanna för två år sen, hon fastnade i snön :)

brukarinte ta bilder på mina syskon :p

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0