!!

Jag har märkt en sak. Tänkte dela med den eftersom de endå e min blogg o ja får skriva vad jag vill. Iallafall, till saken. Om man har problem elr något kan man aldrig fly ifrån dom. Liksom, ja har mina deprisitions tider o då umgås ja me kompisar varenda dag. Jag skiter i att plugga o ja vill liksom bara bort. Man glömmer bort problemen för ett tag, då man har kul. Men sen när man kmr tebaka te verkigheten så blir allt deppigt igen.
Ibland känner man att man glider ifrån sina kompisar när man har deprisitioner o liksom skiter i ALLT. Men en äkta vän står alltid kvar, även om man är sur o jobbig. Jag är glad över att ja har några få vänner som finns dära, haha, vått o tortt, de är en äkta o nära :)

Men kom ihåg, du kan aldrig fly från dina problem, dom finns alltid dära. finns kvar som om man hade limma fast de me superlim. Man har alltid två alternativ, antingen så kan man försöra de ännu mera o skaffa mera problem elr så kan man förbättra de.

Haha, en annan sak e också att när man direkt börjar bråka med en kompis så börjar den säga en massa glåpord te en, de e inte en äkta vän, sånna ska man skita i, för dom säger bara en massa fula saker direkt när man bråkar om småsaker?


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0