främling, vad döljer du för mej

ahhaha, sitter o driver me alla randoms ja har i min msn me nadja, vi har alltid kul, fast vi sitter skit långt ifrån varadra XD

iallafall, kan skriva "hej jag heter Ida och jag är 14 år" på hebreiska, en kompis sa te mej, inte åsnagoogletranslator.. "shaloem manache Ida fasande rapare 14"

idag var de iallafall chilldag i skolan, kan skriva den igeen, har inget vettigare o skriva :p
första lektionen hade vi matte, o de hade vi i datasalen, så flummade, va i fb o sånt,.. sen hade vi språk o där kolla vi paranormalactivity 1, den va inte lika läskig som den va för några veckor sen, sen hade vi NO men där så spelade vi bara nått frågespel.. sen hade vi lunch. Efter lunchen så hade vi So och vi har grupparbete, ja jossan o andres, om island, o fick två stycken me 2-3 meningar i, färdig gjort.. snakcade.. sen hade vi håltimme från svenska, nåra skulle göra redovisning, så drog te vivo o köpte choklad.. sen hade vi en halvtimme engelska för vikarien pallade inte oss XD


hah, hade kul me kopiatorn ^^ fast mitt finger blev mosat..

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0