Hahaha, tidigt?

Jaa, nu e man vaken, o flera har redan kollat in min blogg nu idag. Vaknade typ halv nio över att ja hörde musik någonstans ifrån mitt rum, så fick panik att musiken från min mobil hade satts på men så insåg ja att de va radion från headsettet. Jag somnar allti te de....
Ska träffa pappa klockan 11 i nacka förum, kul  o veta? TÄNK ATT DE E NYÅR NU, kändes som de precis va sommar ju? Tiden går så himla fort ! sista dagen i år o allt.
Nu ska ja läsa lite bloggar och sånt, ses <3

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0