Hemma

Nu är jag hemma igen. Kan berätta liiitteeeee.

Jag vaknade på morgonen så låg ja typ o vilade i 45 min, orkade inte gå upp.. sen gick ja o baka pepparkakor igen o sen typ frukost o sånt. Sen städade ja o sen fixade jag mejj... Gick te kista o där gick vi te typ hemköp o köpte energidricka, smördeg o popcorn. Hemma hos Linda så kollade vi först på inception, fast bara början sen typ fattade vi inte va som hände.. sen kollade vi början på unstoble elr hure stavas, men sen pallade vi inte se den.. sen kollade vi på paranormal activity 2 (som ja redan har sett) o sånt.. sen hade lindas mamma baka stjänor elr vare heter så vi tog sånna o gitta ut o gick runt o prata.

Ska kanske byta te Lindas skola, fett chill de kmr bli, o då finns de alltid någon där som förstår mej :) <3


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0