Pobucera (?)

Färgade ju håret också?
Färgade med schwarzkopf soyance, jag tyckte att den va bra iafall.  HAHAHAHA, de va samma tant i kassan som va då när vi skulle färga Nadjas hår. Hon frågar alltid om man ska pobucera (?) hårfärgen. jag vet inte ens vad de e. Men iafall, ja började avgarva o hon stod som ett frågetecken vi kassan, asså förra gången frågade vi va hon sa förra gånger typ tusen gånger, asså jag vet att de där blev snurritt..

Har fortfarande inte kolla resultatet, för de e liite blött fortfrarande, ska kolla sen.. hehe. Men ja hoppas de blev bra, ville ju bara bli av med den skit fula utväxten.

skit bra bild med min webbis. undra inte vad de e för tröjja jag har på mej. de e min hårfärgningströjja.. ni har kanske sett den i tidigare bilder när ja har färga håret..

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0