SMS-tönt

okej, det här verkar bli den sista XD
Haha, har inte haft så många mobil under högstadieperioden, 3 stycken, som ja haft liksom ett år var,, e en mobilmisshandlare, dom ser hemska ut efter ett tag. Den jag har nu har jag inte tappa 1000 gånger i marken o inte sparka ner den för balkongen, hehe ^^
Försökte ta någolunda bra bilder med min webbkamera




Min första mobil (jag fick den i slutet av 5:an). 3's skype mobil.
Tappade den ungefär 50 gånger per dag i golvet, den har en massa repor över allt, till och med kameralinsen. Efter allt tappande började knapparna bli väldigt sega på den, gick knappt o skriva ett sms.. På slutet av denna mobils användning fick jag bort en knapp också. Tog sönder högtalarna också och tappade bort höglurarna i grönan..


Min andra mobil (fick den på sommaren -09) Nokia Express Music
Tappade den ungefär 100 gånger per dag. Slängde den också i golvet/väggen när jag var sur. Haha, nu i sommar så råkade jag sparka ner den från balkongen och sen så slängde en man upp den, men den åkte ner igen.. Då åkte en liten bit av skärmen av och kanterna låssnade. Sen efter ett tag i grönan så åkte knapparna som man bläddrade musik med av..
Hos min kusin så limmade vi fast dom lösa kanterna med super lim, men efter ett tag så lossnade de också.. Knapparna blev sega på den med. I slutet så slutade mina hörlurar att funka i den.. blev typ glapp elr något.


Den mobilen jag har nu. Sony Ericsson Hazel
Funkar jätte bra :D har inte tappat den så många gånger, typ bara 20 gånger tsms, har haft den i typ 3-4 månader? Iallafall, inget e fel med den för tillfället, i lovet it.

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0