Vi föddes, vi lever, vi har tråkigt

Hahaha, bara linda o ja som fatta, ni bah va? tog den där från linda, hihihi ! jag drev -.-

Va i grönan hela dagen me linda, gud va kul de va där ju?? haha, sen börja alla glo för dom vi hängde me, inte linda,  utan några killar började typ sjunga sankta lucia o dansa o allt, hah..
imorgon ska vi färga håret tsms hos mej, ljusbrun ;) sen ska vi typ hänga elr dra te grönan, jag venne :P


jag bjuder den här gången, jag och lindas misslyckade bild där vi skulle ha luvor på oss,,

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0