Dålig uppdatering..

Jag vet att jag har uppdaterat sjukt dåligt dom här början av dagarna av sommarlove, men de e så attt jag inte har orkat, de e ju trotts allt dom första dagarna och då ska man ta det lugnt, det har jag gjort.
Jag tänkte börja blogga mer seriösare nu efter helgen och då blire också mera uppdatering, tänker inte sluta blogga, eftersom bloggen är ju en del av mitt liv.
Och om jag skulle sluta blogga så skulle de vara tråkigt att sitta framför datan, för mina saker som jag alltid kollar upp, vardagligen, går väldigt snabbt, och så kan man sitta och hitta på vad man ska skriva på nästa inlägg om man har en blogg :P

Jag vet att det där va onödigt prat och hela det här inlägget va onödigt, men kände mej tvungen att skriva det så ni också vet hur det ligger till osv.


en gammal bild på avz, sigrid och mej :P

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0