Svar på tal

                                       

19 Juni, 15:13 Anonym om O-M-G: dum, har aldrig sagt att du ska skaffa liv. Hör du röster?
IP: 213.89.20.112

19 Juni, 22:45 Anonym om O-M-G: vad vill du? att folk ska tycka synd om dej? HAHAHAH! o-m-g är du inte mogen nog att ta det i verkligheten i stället.. måste skriva de i din blogg. så NÅN? host ingen ska trösta de
IP: 213.89.20.112



Okej Linda, jag vet att de är du som skriver. Du som säger i din blogg att du inte skulle må bra av att skriva skit te någon annan, o vad gör du här?
Haha, så fegt också att skriva anonymt Linda. Det haru själv sagt o du är lika feg som alla andra?
Det är ju du som inte vill träffa mej o ta de i verligheten, o jag får skriva vad ja vill i min blogg behöver ju inte liksom din tillåtelse till att göra de? Jag behöver ingen tröst, du behöver ju de och har aldrig sagt att någon behöver tycka synd om mej, hör DU röster?
Och du har visst sagt att ja ska skaffa liv, försök inte börtförklara de o få mej att känna mej som dum, de e du som ska känna det.

Det hela började med när Nadja började din skola, efter det har du föränradt dej helt. Du som säger att hon bara utnyttjar dej o säger att jag också gör det, så hänger du mer me henne än mej o du har känt mej längre?




Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0