Helgen i ord.

Nu ska ja beskriva hela min helg :)

Lördag:
Bakade lite pepparkakor me syskonen på morgonen, o sen fixade jag mej för att jag skulle träffa Linda o Hilda i st eriksplan, elr skulle hoppa på samma tåg som dom. Vi träffades i tåget o åkte te punktshop där Linda köpte en massa näspiercingar och hilda köpte en låssaspiercing o ssen åt vi i donken. Sen åkte vi hem te mej o jag böt jacka te en bekvämare. Sen drog vi te TC för ja skulle lämna tebaka nadjas smink som hon glömde i min väska i fredags,, Efter att vi hade lämna smink så skyndade vi oss te tåget för vi skulle te Kista o träffa mickeboyy. Vi träffade micke o sen gick vi te ärvingehallen o hängde där o hade kul :) kastade runt en vattenfylld kondom o allt xd
Sen gick vi te ungdomsgården KFUM o där spela vi pingis o sånt där, sen kom dimer dit o hilda drog. Så vi drog hem te dimer ett tag o sen hem :P





ser ut som en kossa på båda,,,




Söndag:
Städade lite hemma, intresting, ;) Sen träffade jag Linda o vi drog o solade lite, sen drog vi te Kista o prövade på killkläder, de e inte alls bekvämt med sånt !, efter ett tag kom micke te Linda o sen typ kollade vi bara på TV, heh, noobbss,,





inget mera hände typ, XD

Bilderna e tagna från Lindas blogg

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0