SVAR PÅ FRÅGESTUND

nu när jag inte har någonting o göra så tänkte jag ta o fråga på frågestunden, heh :)

Postat av: Linda

Sååååå, äntliigeen :)

- vad är din skostorlek?
- hur lång är du?
- vad brukar du göra när du sitter vid datorn?
- har du knarkat?
- dricker du varenda helg?

Svar: -min skostorlek är 39-40
-jag är 175 cm lång
-när ja sitter vi datan så brukar ja kolla min facebook o vara där, blogga, lyssna på musik, vara inne i msn, o kolla min bdb, o läsa bloggar, jaa, mkt sånt där vanligt :P
-nej jag har inte knarkat
-nej de gör jag inte




Postat av:
Pia(smilinggirls)
Vad fick dig att börja blogga? :)

svar: Det var väl för att många av mina kompisar hade blogg och det såg roligt ut, liksom en digital dagbok. Och det som är bra är att man typ kan spara den o läsa den sen när man är stor, vilket jag kmr göra :)



Postat av: Diskret

- Är du verkligen så konstig/cp som du är i bloggen eller är det bara en roll? :D
- Läser du diskretskvaller ibland?
- Har du sex ofta?

Svar: -hah, bara din åsikt,
-har aldrig läst den
-nej de har jag inte




Postat av:
Diskret
Hatar du mig?

Svar: Jag vet inte vem du är så de är lite svårt.



Postat av: Oskar
röker du?? isåfall vart får du tag på ciggen??

Svar: Jag röker ibland.. Min kompis köper dom :)



Postat av: " Vill hälst vara anonym "

- Har du någonsin varit skit full?
- Är du kär i någon? Isåfall vem?
- Om du fick ändra på vad du ville med ditt liv, vad skulle det då vara?

KRAM! :)

Svar: -Har aldrig varit skit full, heh :P
-Just nu för tillfället är jag inte kär i någon
-haha, ha bruna elr blåa ögon o kanske att jag blir jätte lätt brun av att sola XD
Kram på dej me :)



Postat av: Filmskribenten

Gillar du film? :) // Filmfantasten.

Svar: Jupps, älskar film !



Postat av: Anonym

Är du bög?

Svar: Nej AVZ, jag är inte bög.




Postat av:
Miranda

VAd skulle du hälst välja:
Var du en ska gå så måste du åka skateboard.
Eller
Du måste nysa en gång i minuten hela ditt liv?
HAHAHAHA

Svar: Heh, ja skulle nog vilja åka skateboard var jag än går :P



Postat av: Linda tha shiiiet!

Vad är ditt bästa minne med mig?

vad är din absoluta favoritlåt?

Svar: -Hahah, har många sköna minnen med dej! men de bästa är nog när vi ställde upp i talangjakten o sjöng sommar o skole fri för hela skolan XD
-Har många olika favorit låtar, kan inte välja någon :P




Postat av:
Malin

Vad har du för någon slags mobil?
bor du i lägenhet/radhus/hus?
haru kysst? isåfall, när var din första kyss och hur kändes den?
vad heter din bästa vän?

din blogg är jätte bra och du verkar super gullig och trevlig ! :)
Ha en bra dag <3

Svar: -Jag har en Sony Ericsson Hazel
-Jag bor i en lägenhet
-Ja det har jag. Det var för en och en halv månad sen (pinsamt o säga) hah, o den var väl helt okej. :) men asså innan så hade ja baara pussats, jag vet inte om det räknats?? ajja,,,
-Hon heter Linda :)
Tackar :D <3



Postat av: Anonym

Har du gjort ngt som du veerkligen ångrar? Vad isf?

Svar: Just nu kommer jag inte på något som jag verkligen ångrar, men ofc kmr de med tiden..



Postat av: fanny

hej jag tycker om din blogg!
nu till min fråga hur länge har du bloggat :) ?

Svar: Kul att du tycker det !
Jag har blogga ända sen början av 6:an,, hehe, min första blogg hette sizeone om någon undrar. Jag var ganska dum och tog bort den, det fanns en massa gamla bilder som jag skulle vilja ha idag :/



Postat av: Matildaceciliaa

jaa vet inte så mycket om dej men...hmm...Har du någonsin dejtat en kille från ett annat land? Som på distans?

Svar: Nej det har jag inte :)



Postat av: Grabbarna

tycker du att rålambshovsskolan är en bra skola??

Svar: sämsta skolan




Postat av:
Johanna

Favoritmat?
Bästa låten?
Bästa klädesplagget du äger?

Om du fick byta kön för en dag vad skulle du göra då?
Vill du ha barn?
Om du fick välja en person du ville träffa, död eller levande, vem skulle det vara då, och varför?

Svar: -det är tacos/tortillas
-har många :)
-hah, alla mina kläder är väl dom bästa, slänger dom jag inte vill ha
-jag skulle väl gå runt o runka, haha, nej men jag vet faktiskt inte :P
-ja, när jag är äldre :)
-jag skulle vilja träffa min mosters förra ex. Jag gillade han otroligt mkt, han var shysst och rolig och allt det dära. Men tyvärr så omkom han i Indien för 6 år sen och det kommer jag inte gå in närmare på.



Postat av: ANONYMASTE AV DOM ALLA

Vilken är den bästa årstiden i året?
har du runkat av någon kille någongång?
vilken vodka, öl sort tycker du bäst om?
hur ser din drömkille ut?
vilket märke röker du??

Svar: -SOMMAREN
-Nej det har jag inte
-Absolute vodka är ju godast! alla ölar e äckliga.
-Brunt/blondt hår, blåa/bruna ögon, lång, stark/mycket muskler, snäll och allt det dära :)
-Marlboro mentol fresh



Postat av: Linda

O fler frågor! hihii.

Hur många unika(blå) besökare får du om dagen?
vad är ditt besöks rekord?
använder du hemsidor så du får fler besökare elr hur hittar dom din blogg?

=) <33

Svar: -runt 15 stycken, heh :P
-på den här bloggen är de 30 st,
-jag använder inte hemsidor. Jag har ingen aning om  var dom kmr te min blogg, de får du fråga dom :) <33



Postat av: loppan!

är du bra på robot unicorn?????

Svar: bäst!



Postat av: Lisa

varför tycker du att du är tjcok? omg, kolla på dej, du e ju jätte smal!
jag skulle vilja vara lika smal som dej, liksom, bilderna på din mage var ju helt okej. Sluta klaga på att du är tjock!!!!!!!!

Svar: alla har sina egna åsikter,,



Postat av: mona claesson

är du oskuld?
har du sugit av någon?
har du blivit pullad?
har du blivit slickad?
har du runkat av någon?
har du penetrerat någons rövhål?
har någon penetrarat ditt rövhål?
brukar du pulla? hur ofta?
hur ofta duschar du?
vad använder du för smink? parfym?
hur lång är du?
är du miljövänlig?!

din blogg e bra du har jätte fina ögon :)

Svar: -ja
-på dom sex föjlande frågorna e svaret nej
-skaru bli pullstatistikräknare? :p
-varannan dag
- mascara, kajal och puder 
-175cm
-hah, slänger lite skräp här och där,,

Tack :)


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0