Gud hatar mej

Det är sant, jag lovar att han gör det, om det finns någon..

1. Jag skulle shoppa med Linda barnet idag och pappa hade satt in pengar på mitt bankkonto och sen så gick jag till en bankautomat för att kolla hur mycket det va så fanns det inga pengar där. Bara mina ruttna sparade pengar som jag inte hade någon aning om att dom fanns där. Dom kommer tydligen till mitt konto på måndag -.-

2. Jag ser dom personer i TC som ja minst vid det tillfället vill se.

3. Jag har glömt min påse med alla mina böcker som jag ska plugga på (musikprov på måndag, måste ha läst 79 sidor i en bok till tisdag, SOprov på fredag) Fick värsta paniken, trodde ja hade glömt dom på gatan eller något så att mina prov skulle gå åt helvette, men det ska det tydligen inte, bra (Y) för Mirre har dom hemma hos sig!


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0