Prao

Idag var de första dagen då vi hade prao. Det var väldigt trevligt. Jag praoar i Acne Productions. Dom gör typ film, reklamfilmer o spel däraa.
Så ja fick typ en egen data, Mac :p helt amatör på den,,, sen så satt jag och letade efter sockmonsters till ett nytt iphone/ipad/android spel som kommer typ släppas nästa vinter ^^ så fick veta vad spelet handlade om, se när dom gjorde skisser o gjorde vissa scener på datan, de blir fett coolt när man kan de där me photoshop. Sen så visade han också reklamfilmer om tele2, ni vet de där fåret, som inte har kommit ut i TV än, o så fick ja veta att fåret finns påritkigt, de e en robot, de e runt 5 människor som styr den. På en reklamfilm som kanske släpps snart kan man se en tabbe om man e noggran.... ;)
Sen blev jag också bjuden på sushi för ja hade bara 25 kr te mat, men aja :)

Kanske nästa vecka ska ja få följa med och se hur man spelar in en reklamfilm, i donken.. ;)



Sen finns de typ 2 uppföljare till den här reklamen som inte har kommit ut på TV, än

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0