Im a motherfucking monster

Igår blogga ja inte, men hade en massa annat för mej. Jag träffade Jonna och åkte hem till henne och där kollade vi på film och åt glass och choklad :p sen åkte jag hem och duscha, och sen kolla ja på bigbrother. jag älskar de programmet.

Idag har jag hunnit åkte till Nacka, träffa pappa, hämta pengar, köpt leggins och en tröjja (mer om i nästa inlägg), hunnit sola en 20 min också, och nu ska ja fixa mej och sen åka o träffa Nadja. Ska sova hos henne ikväll, hehe, vet redan att de kommer bli en gaalen kväll..
Jag har liite brottom så hinner inte skriva nå mer, ses !


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0