sheep

tjeena. Min morgon började med att jag vaknade för sent men endå hann ja till skolan och lämna syrran? ja skyndade på liite för mkt..
Efter skolan så drog ja, Mirre och Avz till stan och Avz skulle ha jeans.. men hann inte vara där så länge, så kom en för en halv timme. Ska äta och fixa mej snabbt och sen dra te konfan.
I Weekday hittade jag verkligen jääättteee fiina jeans som ja måste ha, ska ju endå få pengar på fredag. Juste, måste ringa Nadja nu också, hehe..


haha, tror att den aldrig har blivit publicerad :p men de va en bild från den dagen då vi fick sommarlov.


Jag, min kusin i famnen, min syster Disa, min syster Hanna och min syster Vilda, haha, vad glad hon såg ut, HAHAHHA.

Den togs någon gång i maj.. :p


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0