Hahah, det värsta hittills

Idag så var det nog det värsta vädret här som har varit på början av denna sommar :/
Först så låg jag och sola på solstolen och sedan så började det regna lite så jag gick in under taket och satt kvar ute i terassen. Efter ett tag så började det åska så mycket så man fick nästan ont i öronen och slår några blixtrar och sedan började det spöregna, den bara rann ner, som på en dush, och sen blev det ännu värre, det började hagla, haha, en massa runda isbollar regnade ner -.-
Efter en timme så blev det bra och jag och syrran drog för att sola mera :p

Mitt första hagel :)






alla dom små vita prickarna ni ser är isbollarna :p

Kommentarer
Postat av: Malin

sv; okej!

Men vi kan köra på ett länkbyte endån, jag har mellan 200-600 unika besökare, så jag hoppas att du får lite flera :D

2011-06-21 @ 20:50:51
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

ja, tack dina med ! :)

2011-06-21 @ 20:53:03
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Postat av: Lindaows

Fett coola bilder. har du kamera ? :D <333

2011-06-21 @ 22:11:20
URL: http://lindaows.blogg.se/

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0