1. En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Jag tror att jag har någon liten slags fotografisk minne, kommer ihåg saker jätte länge och alla svåra vägar jag bara har gått en gång, men det behöver inte vara det.

2. Jag har jätte svårt att andas när det blåser jätte mycket.

3. Jag hatar när fåglar ska flyga iväg elr när dom flyger.

4. Jag älskar musik, kan inte sitta vid datan utan att lyssna på musik.

5. Jag hatar att man tröttnar på bra musik, men kan börja lyssna på samma låt igen efter 2-3 månader.

6. Jag har många syskon.

7. Jag har bara en kusin i Finland och 5 stycken i Jämtland - Hammarstrand/Ragunda.

8. Jag tycker att de är jätte läskigt att sova ute i landet eller där det är helt tyst på natten för jag är så van att sova i stan och det låter konstant här.

9. Förut så hatade jag att plugga och gjorde alltid det i sista minuten, men fick endå bra betyg.

10. Att jag inte har åkt utomlands (mer än till Finland) sen jag var 8 år. Och då var det till kanarieörna.


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0