1 maj folket

wohoou, sommartiider på G !!!
Igår va najs. Mötte tjejorna i rålis och då började småregna, men det gick bort, och vi gick mot dagslivs och ÖB för att köpa en massa gott inför kvällen och det blev en masssaa.
Sen åkte vi til Vera och va där ett tag innan vi fixade oss lite och åkte till riddarholmen där vi kollade på majbrasan. Vid 11 åkte vi hemåt och satte på paranormalacivity 2 och efter den filmen blev det baksmällan. Sen vet jag inte vad som hände, men vi pratade lite och så och plötsligt var klockan 06.00 på morgonen så vi funderade på att gå och lägga oss...

Idag har det inte hänt något speciellt direkt, det blir en pluggdag, har musikprov imon.



det här satt vi och smaskade på, gott va??



sen blev det sushi till middag, och jag lärde mej äta med pinnar XD




lite gott under majbrasan ^^












hehe, gjorde en jätte fin frisyr på mirre :)


Och så den tradionella statshuset som jag har tagit bild på varje år (två år) när jag är på riddarholmen och kollar majbrasan. Tyvärr har ja raderat dom gamla bilderna på den :/




Det blev mycket bilder iallafall, och jag tror att det blir fler, för att vi bombade med allas kameror. Och det där var verkligen inte ens alla från min lur, haha, det finns tusen stycken kvar.

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0