huhu, hur pallar man?

Idag var det den långa och tråkiga dagen i skolan, men ja tyckte att den gick ganska snabbt, ångrade också mej att jag hade tagit på mej leggins istället för shorts..

På morgonen träffades ja o Nadja i tunnelbanan och gick tillsammans till hennes skola och sen gick jag till min.
Sen efter skolan åkte jag hemåt och satte på mej shorts och linne och gick ut för att jogga, fan va jobbigt det var. Joggade halva biten mot Pampas och sedan powerwalkade ja resten och hemvägen. När ja kom hem så kändes det som om ja skulle svimma och att mina ben var spagetti :p


2009, galnaste sommaren, kärleek <3

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0