Operation dagsverket

Tjänare.

Idag hade vi operation dagsverket. Gick runt i solen och fick bränna med mina brudar. Hahha, vi fick in lite pengaar iallafall. Sen gick jag och Mirre barfota för att vi hade skavsår på fötterna så vi gick hem till Vera och hämtade en massa plåster. Sen efter det så gick vi och åt sushi någonstans i söder och sedan fortsatte vi.
Efter att vi lämnat in våra bössor drog jag till stan och fixade min klocka och köpte lite saker från The Body shop, som ja visar senare.




Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0