Planer

Nu är jag hemma.
Ska nog ändra min header snart, till någon enkel som man endå kan ha.
Igår hände inget speciellt, vi åt mat, kollade på TV och kollade resultatet på Nadjas hår,
som blev typ svart/mörkbrunt,jag tyckte att de blev fint iallafall :)
Idag så fixade vi oss och åkte in till stan och där så chillade vi runt, den hände en massa
på plattan när man gick förbi där. Först så var de hoppberg för barn och en scen där någon
stod och sjöng på, sen så gick vi därifrån och tog lite parfym och sedan så gick vi till olika
affärer och provade kläder vi vill ha :)
Sen gick vi till kulttan och satte oss vi bubblorna och kollade på när en massa demostrerade
för att kollektivtrafiken ska bli gratis.

Så har min dag varit :p
Nu blir det nog bara chill med livet kanske städa lite och så. Och så får man önska lycka till
Nadja för hon har dansuppvisning imorgon. Ska nog fråga mamma om ja skulle kunna få
50 kr till att gå och kolla,,


Nadjas söta katt Kisuli


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0