Tandläkare

Va hos tandläkaren för två timmar sen. Det gick bra, min tand som inte har växt ut än borde göra det snart och mina andra tänder där längst bak borde också göra det, och så har ja inga hål :D
Nu är lilö-kusinen hemma och moster o hennes man, haha, fick en chokladkaka till -.- aja, man får väl ta och spara.

Klockan kvart i fyra ska ja träffa Amanda och gå tillsammans till kyrkan, trevligt de kommer bli att vara där i fyra långa timmar, undra vad vi kommer göra där???


det där ser vekrligen inte ut som jag, från min födelsedags "fest" :)

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0