woho, konfirmationsdag !

Idag var det en händelserik dag. Träffade Amanda och Johanna klockan kvart i 9 på morgonen och vi gick mot kyrkan där vi repa typ allt 2-3 gånger. Sen fick vi på oss våra kåpor och fick lite fika och sen började allt. OMG vad nervös jag va, men det gick riktigt bra!
Efter hela grejjen i kyrkan och när man hade sagt hejdå till alla, drog hela min släkt och ja hem till oss och vi började äta, umgås och mingla. Efter ett tag kom Nadja också dit.

Sen när allt var över åkte jag och Nadja till stan och vi köpte lite saker och så solade vi, riktigt mysigt.
Har verkligen tusen bilder..

A.C.M - när jag blir stor


modell sedan ja va barn... ;)


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0