Spa bad

Kom hem för typ 2 timmar sen? har suttit o haft spabad me badbomber, badsalt o allt de dära, skit avkopplande efter en dag med mkt gående.
Haha träffade Linda typ kvart i ett iställt, båda va helt försenade.. iallafall, böt jacka te lindas skinnjacka för hon sa att de kmr bli skit varmt för hon dog typ när hon va dära förra gången? iafall så hade jag bara min presentkort i cubus, så blev inte så mkt shoppande för min del, men linda blev väärsta schoppalocit elr hure stavas.. fick hem ett par skit kattiga jeans o lite glitterspray te håret te nyår :)

Nu blire bilder från dagen.



de vi shoppade sammanlagt


jeansen e skit snygga på :p


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0