SVAR PÅ FRÅGESTUND



1. Från: Linn
   hur länge har du bloggat?
   favoritlåt? (:

SV: jag har ju haft flera bloggar, jag tror att jag har bloggat 2 och ½ år tillsammans om man räknar så ;)


2. Från: Therese
  Läser du böker?
  Gillar du att shoppa?
  Varför började du att blogga?
  vad är din ögonfärg?

SV: Jupps, jag läser faktiskt lite böcker, dom böcker jag tycker bäst om är väl Twilight serien.
Aa, såklart, vem gillar liksom inte de?
För cirka 2 och ½ år sen
Min ögon färg är grön.


3. Från: Nathalie
   - vad tycker du om min blogg ?
   - hur gammal är du ?

SV: Din blogg är okej :)
Jag är 14 år.


4. Från: awwiee
    Hoppas du har haft en bra dag?

SV: mm, de har jag haft.


5. Från: Elin
    hur många gånger har du färgat ditt hår?

SV: hehe, jag vet inte själv :P men det är bara för förut hade jag helt platina och färgade utväxten en gång om månaden, så jag vet inte om de räknas.. om man tar me alla gånger då jag har färgat mitt hår ljusare eller mörkare så blir de runt 12-14 gånger, haha, och det kommer bli skit mkt om jag sätter till alla utväxt färgningar :P


6. Från: Cäss 'Cassandra'
    Höhöh haru rökt ?

SV: Hehe, ja eller jag vet inte om man kan kalla det de. Det var bara ett bloss o de smaka inte så gott.. :P


7. Från: Mooollys
    Heej! Det skulle vara kul om du ville svara på följande frågor! :)
    Vad tycker du är intressant att läsa om i bloggar?
    Vad får dig att vilja kolla in en gång extra i en speciell blogg för att se om den har uppdaterat?
    Vad får du att stanna kvar och fortsätta läsa en blogg?

SV: Jag vet inte, det är svårt att svara på. Det beror säkert helt på hur personen skriver och om den liksom fångar mitt intresse, de e väldigt svårt att svara på, hehe, och så om de e en helt okej header,  (vilket inte jag har) så kan ja också ge bloggen en chans och liskom läsa den..
Det är en sån blogg som jag tycker är bra och så som jag verkligen gillar, och jag vill se om den har skrivit något mer den här dagen, tillexemepel..
Hur bra hon/han skriver, som jag har beskrivit i förra svaren :P


Jaa, det var nog alla svaren på frågorna ni ställde, hoppas ni fick svar på de ni ville veta :)

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0