IM SO SORRY

jag har inte bloggat under  typ några dagar men de e ju sommarlov? jag kanske kommer uppdatera lite sämre eftersom de e sommar o då sitter man inte inne 24/7 som annars ;)
Just nu håller jag iallafall på att tvätta tvätt och sen så ska jag städa lite.

Imorgon ska vi åka någonstans och vara där under hela helgen så jag tror inte att de kommer bli någon uppdatering under helg. Jag vet inte ens vart vi ska eftersom de skulle vara någonslags överraskning och jag älskar ju överraskningar ;)  Man ska iallafall ha med sig sina badkläder :P

Efter det, nästa vecka, så åker jag till jämtland under två veckor, tar nog med mej datorn, USB och mobilen så de blir lite uppdatering iallafall, men inte så mkt, där uppe har man ju alltid någon att göra?
Antingen rider vi, sover bort dagarna, åker ner till byn, åker och badar, elr så slappar vi bara, eller så kanske vi fiskar, går ut me hundar, går runt dära?
Det är ju en lite by jag ska till, och dit jag ska bo, hos mina kusiner, dom bor i Ragunda där finns de bara en korsning och en massa övergiva hus ;)

Sen typ dagen efter att vi har kommit hem från jämtland så ska jag o min syster Hanna åka till Finland och stannar där i två veckor. Därifrån blire lite uppdatering eftersom jag kommer inte ha några bilder att blogga me och då tycker jag att de e helt onödigt att blogga, så det kommer bli lite bloggning.
Iallafall kommer jag ha de bra där och träffa vänner och så :P

NU vet ni vad jag kommer göra under min sommar, eller under nästa månad o såå.. Missar ju också Eclipse premiären :( Vill någon gå med mej sen när jag kommer hem? :)




Min lilla Issié :)


Kommentarer
Postat av: Jenni

ooo har du en gerbil<3 jag har tre st.. Din är suuper gullig!!! Den är väll en burmese? Vad har du för bur, ja menar asså har du akvarie eller galler osv.. Inredningen sir suuuuuuuuuuuuper söt ut =D Jag är från finland =D Din blogg e bra

2010-06-29 @ 12:24:08
URL: http://gerbilflickan.blogg.se/

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0