Shooo

Tjaa, idag blev de visst ingen bra bloggning? Iallafall, hade skola, glömde typ tröjja hemma (jaa, vi hade jumppa på morgonen) så fick ha jumppatröjjan, som tur va den inte svettig, gjorde typ inget...
Efterskolan drog jag hem och hämtade pengar och sen drog jag te Fridhemsplan där jag träffade Nadja och sen drog vi te dönken o åt tjockismat. Efter gjorde vi typ ingenting, flummade runt i stan tills vi kom på att vi kunde störa Linda i hennes prao, så vi hoppade på tåg o åkte mot kista, hahah, o sen typ flumma..
Sen så köpte vi biljetter te Experience White (nästa lördag) och flummade runt i kista och stan :P

haha,,


avzii hade manikyrat sina naglar te chanel, fett fiiiint !!!



fler bilder i nästa inlägg :)

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0