Schema,,

saknar de gamla vi hade i 7:an, hehe
nu ska ni få en lite blick av min skola, har inge att göra så..........


förra schemat...


schemat för de här året, ingen bra bild...

Sen har vi så här egna korridorer för A, B, C och D. Så vi har röda skåp i våår korridor, så typ "röda korridoren"

vår korridor dåra...

Sen kommer vi till själva skolan,, den e väl inte så fin, 3 stora tegelbygnader bara.. o en asfalt skolgård me lite gräs o sånt..

inte världens bästa bild på skolan o skolgården då..

aja, nu vet ni mer om min skola, om de ens liksom intresserade, hahaha.
Kan också säga att skolan heter Rålambshovsskolan och jag går i 8a2..

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0