Stockholm igen

Nu e jag hemma efter en konfalägerhelg. Det var inte så farligt och tråkigt som ja trodde att de skulle bli.
kan berätta.

Fredag:
Sista praodagen, lite tråkigt, de va ju endå ett roligt jobb.
Efter praon träffade jag en kompis som också går på min konfa och vi gick och köpte godis och sen drog vi dit vi skulle mötas och sen var de blir i 2 och en halvtimme.
När vi var framme i den gården vi skulle va på fanns de en klass från Eskilstuna däraa,, aa, men vi åt middag och sen så fick vi egna stugor o packade upp våra saker och hade sjuka lekar fram till typ 22.45. (man drog verkligen av garv!)
Sen gick jag, Amanda, Linus, Wille och Erik ut på nattprommis och Erik hittade en gul slang som han gick runt o gjorde ljud i??? så vi gick utanför dörrar o gjorde ljud, HAHAHA.



Lördag:
Vi vaknade vid 8 och hade en halvtimme på oss för att fixa oss, sen blev de frulle och sen var de lektioner ända till typ 3. Sen hade vi 2 och en halvtimmesrast så jag och Amanda gick och bombade med en massa bilder.
Sen åt vi middag och efter det hade vi sjuka lekar igen, som man garvade åt, haha.
Vid nio kollade vi på Prinsen av Egyptien, och jaa, den va bra! Sen var vi ute och fick skumma lappar och skickade skumma lappar..



Söndag:
Idag städade vi bara och sen drog vi på familjegudtjänst och sen åkte vi hem igen.
Halv åtta ska jag vara hos Jossan och de blir girlsnight, kuuul!

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0