I wish that i have the moment for life

Haha, rubriken har inget med inlägget och göra, lyssnar bara på musik så fastar fina meningar i huvudet :)
Jag gick till kyrkan och så var ja där i en och en halvtimme, vi fick lära oss vad och hur och vad meningen va med allt om att gå på en gudstjänst.. Sen åkte jag till kina muren och där stod resten av mamma och Hanna + mosters familj, fast de va fullt där så vi gick till en annan, där dom hade thaibuffe och sushi buffe.  AHha, visste inte att thaimat sådär starkt XD

Iallafall, ikväll blir det att bänka sej framför TVn och kolla på bigbrothaa, har väntat på det i en evighet, hehe..



min efterrätt :D

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0