I wanna know something better

Jag e tebaka från konfirmation grejjen, de va faktiskt najs.
Igår så drog ja te friddan o köpte goodiis o fick tebaka så mkt mer än vad jag egentligen skulle få, fick tebaka 78 kr fast ja egentligen skulle få tebaka 4 kr?  Sen åkte ja dit vi alltid brukar vara i o vi hade lektioner o sånt. När klockan va runt 21.00 så började alla garva åt ingenting.. fråga mej inte, så de tog ett tag o typ sluta så att alla liksom inte garvar längre.. heh, vi åt tacos också o kollade en film. Kommer inte ihåg vad den heter, men dem var riktigt rolig. Sen halvade vi av salen så att killarna sov på andra sidan sofforna o vi tjejer sov på andra sidan. Ja o en tjej som heter Amanda va typ uppe 1-2 timmar för vi inte kunde sovA.. så vi somnade runt 2...
heh, sen vaknade vi nu på morgonen 07.30, o ja va en död fisk.  sen gick vi cokså på gudstjänst o sånt..

heh, de va väl liite myysiigt o sådär, fast de va hårt o sova på golvet. Jag har skit ont i ryggen nu,....







sen fick vi också viktiga böcker som vi behöver o sånt :p


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0