Hihih, tjockk

Men tjjeeenaaree. Blev inte så mycket bloggning igår, men hade fullt upp o de va najjss, så man ska inte vara osocial me sina vänner dååee.
Kan berätta allt :p

Efter förra inlägget typ så åkte vi te Nadjas pappas jobb och hon hämtade pengar och sen gick vi och åt i max (smart). Sen åkte vi tillbaka till mej och där fixade vi oss och sen så la vi all godis, popcorn, chips, nötter o allt i skålar. Efter ett tag kom Linda och Natali så vi började äta o typ lyssna på hög musik o allt. Sen kommer jag inte ihåg vad som hände. Fick typ mitt packet av dom o fick röda koss :D behöver inte köpa själv nuu.. Sen packade vi vattenpipan o gick längst upp i trapphuset o rökte vatten pipa o bombade med bilder. efter typ en timme gick vi ner o Natalie gick hem o vi tände vp igen o rökte.. hahah..
Sen på natten vare kuul, alla va "negativa" efter varandra, HAHAHAHAHA, skit roligt, liksom nadja ba: nu e ida negativ. Nu e linda negativ. osv :p  Vi typ halv 5 elr nått så rasar min säng, HAHAHA, o ja fick värsta flipp.

Sen nu på morgonen så gick vi te vinden o rökte vp, nadja fick flipp för ja tappar kolen o allt XD hahahahahhahahahahahahhahahah,



Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0