mumsfilibabba

Hade konfirmation grejjs idag, fast de va ingen vanlig lektion. de började med att vi fick typ korv med bröd och sedan så gick vi runt i olika rum o fick "veta vilket slags folk vi va o vilka framgångar o jobb vi kommer få" hahah, på första fick jag byggistruktör, elr såndär som leder ett bygge på ett hus o på de andra fick jag tunnelbane chafför ^^ fast de där liskom va fram gissat o så, de e svårt o förklara :p

Sen efteråt så gick jag ner till ica o köpte mjölk o en marabochoklad kaka, ni vet, den här med cookied and cream, den e skit god ! (y)





Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0