Tha shopping day

Tjenare
Har shoppat verkligen en massa idag ! haha, visar allt senare ;)
Efter så drog ja hem och sedan så åkte jag typ direkt till TC och mötte Nadja och vi chillade ett tag där och sedan kom Vanessa och vi köpte biljetten till topnotch som är imorgon, fan va kul de kommer bli!
Sen så gick jag och Nadja till donken och sen så gick vi hem. Eller för min del blev det att vänta i tåget för någon hade hoppat/ramlat i spåret och gått dit under... sånt händer bara mej...



Nu har jag också köpt en påse Malaco som ja ska äta ikväll.. ska också göra lite situps :P


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0